Korzystając z naszej witryny, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z polityką dotyczącą plików cookie.

Dostawa

Zakupione produkty są dostarczane poprzez usługi kurierskie. Czas dostawy produktu jest określany przez sklep internetowy podczas procesu realizacji transakcji, a także jest zawarty w wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

Czas dostawy: czas dostawy określony w powiadomieniu zwykle wynosi 2 - 3 dni robocze w przypadku produktów znajdujących się w magazynie, a 5 - 10 dni roboczych w przypadku produktów, które nie znajdują się w magazynie, ale ten okres może się różnić w zależności od zamawianego produktu. W Sklepie Internetowym istnieje możliwość złożenia zamówienia przedsprzedażowego na produkty, które są już w trakcie zakupu, w takich przypadkach wskazany zostanie szacowany czas dostawy, od którego rzeczywisty czas dostawy może się minimalnie różnić.

Nasze produkty możemy dostarczyć wyłącznie na terytorium Polski.

Produkty zawarte w jednym zamówieniu są dostarczane przez sklep internetowy w jednej lub większej ilości paczek.

Nasze stawki wysyłki brutto obowiązują na terenie całego kraju: *

0 - 1 kg: 29  złotych

1,1 – 2 kg: 30 złotych

2,1 – 5 kg: 34 złotych

5,1 – 10 kg: 41 złotych

* Przy niestandardowych przesyłkach, w szczególności przy zamówieniach większej ilości produktów o większych gabarytach stanowiących przesyłkę niestandardową, koszt dostawy jest ustalany indywidualnie w momencie potwierdzenia zamówienia.

Za przesyłkę niestandardową uważane są następujące przesyłki:

• jej całkowita waga przekracza 10 kg,

• jej całkowity wymiar sumy wszystkich boków przekracza 300 cm długości (długość + szerokość + wysokość) (długość jednego boku nie może przekroczyć 175 cm)

• opakowanie ma kształt amorficzny i uniemożliwiający swobodne przesuwanie po sorterze.

Jeżeli dostawa przesyłki nie dojdzie do skutku z winy Kupującego, koszt drugiej dostawy w każdym przypadku ponosi Kupujący, nawet jeśli pierwsza dostawa byłaby bezpłatna.

Odbiorca przesyłki ma obowiązek skontrolować przesyłkę w obecności kuriera w momencie jej przekazywania. W celu ułatwienia administracji, w przypadku oczywistego rozpoznawalnego uszkodzenia zewnętrznego opakowania przesyłki, należy u kuriera sporządzić protokół zawierający wszelkie możliwe do zidentyfikowania uszkodzenia, wady lub braki, w tym ich charakter, zakres, prawdopodobną przyczynę powstania oraz szczegółowy opis szkody, a także bezzwłocznie poinformować sklep internetowy o uszkodzeniu przesyłki.

W przypadku, gdy Kupujący ma zastrzeżenia do ilości lub jakości przesyłki, zgłasza ten fakt obsłudze klienta sklepu internetowego. Nasz sklep internetowy dostarczy produkt bezpłatnie, jeśli omyłkowo wysłał produkt nie ten, lub nie w takiej ilości.